Wil je al je overheidsdocumenten op één enkele plaats kunnen raadplegen, waar en wanneer jij het wil? Dan maakt de eBox dit voor jou meteen een stuk eenvoudiger. De eerste Belgische bank die deze dienst integreerde in zijn PCbanking-systeem is bpost bank.
Wat is eBox?
Zie het gerust als een soort digitale brievenbus waarin je al je officiële documenten kan ontvangen. Aanmelden is eenvoudig: het kan met je eID, token of via de gebruiksvriendelijke mobiele app itsme®. Vervolgens kom je terecht in een sterk beveiligde omgeving waarin je toegang krijgt tot al je persoonlijke documenten. Gedaan dus met zoeken en tijdverlies, want je vindt alles snel, overzichtelijk en op één plaats terug.
Nu ook via bpost bank
Wil je eBox wel activeren, maar werk je toch het liefst in een interface die voor jou vertrouwd aanvoelt? Klanten van bpost bank kunnen voortaan aan de slag met de eBox via PCbanking, een primeur in de Belgische bankenwereld. De aanmelding is eenvoudig en wordt hier in duidelijke stappen uitgelegd.
Geen klant bij bpost bank?
Ook dan kan je jouw persoonlijke eBox activeren. Surf naar de portaalsite ‘my e-Box’ van de overheid of naar het platform van een andere erkende privépartner zoals Doccle of TrustO. Zo werkt alles meteen zoals jij het gewend bent, op de plaats waar jij het verwacht.
